Skriiiii

Hittade nyss ett jävla äckeldjur till på mitt ben när jag smorde in mig med BUS. Den var så pyttepytteliten! Först satt den fast, men när jag tog en bild på den så började den krypa iväg. Kamerablyg? Den åkte i toaletten i alla fall. Jag avskyr att jag får så många varje sommar. Minst 5, men ofta upp emot 15. Det här var min sjunde i år hittills. Har ringt och sagt att jag vill vaccinera mig mot TBE men har inte fått någon tid än. De har semester. Synd att fästingarna inte också har det…

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 2 juli, 2011, in Naturen. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. MEN iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeww!!! 😦

Kommentera

