Goddag Yxskaft?

Jag beställde ju lite kläder från Ellos för ett tag sedan. Jag har varit inne och kollat statusen på beställningen varenda dag sedan dess. När det efter 10 dagar fortfarande bara stod ”mottagen” så ringde jag och undrade om det blivit något fel.

– Jaa det är tights som har längre leveranstid som vi väntar på.

Hm.. när jag beställde stod det inget om det och inte heller när jag kollade upp beställningen. Allt hade samma leveranstid; 7-9 vardagar.

– Jaha? Sa jag lite förvånat..

– Ja så vi väntar på dem så allt ska komma i samma paket.

– Varför då? Sa jag ännu mer förvånat..

Jaha du kanske vill ha de andra sakerna så fort som möjligt i alla fall ?

– …. …. ja?

– Ja men då ändrar jag så kommer det i två skilda leveranser då.

– Och hur lång tid tar det innan jag får mitt paket då?

– Vi har leveranstid på 5-6 vardagar, så det dröjer till nästa vecka igen då.

Suuuck. När jag kollade statusen dagen efter stod det plötsligt leveranstid på 4-5 vardagar på allt. Igår var paketet redan på väg hem till mig med allting i. Inklusive tightsen som inte skulle komma förrän senare. Jag fattar ingenting. Gör ni?

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 6 juli, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

