Morgonstund

Igår somnade Leelo redan klockan halv sju på kvällen. Hon hade sovit mycket under dagen också, så jag blev ganska förvånad när det visade sig att hon somnat för natten. Hon vaknade igen vid elva, fick mat och somnade om igen innan vi ens hunnit lägga tillbaka henne i sängen. Hon sov sött tills klockan blev fem på morgonen. Då vaknade hon.. och var pigg.. Jag var inte pigg då och jag är fortfarande inte pigg nu.

Min jäklarns tå blir inte bra heller. Hata nageltrång!!! Har gjort ett lökomslag igen. Det blev bättre av det sist, så jag hoppas det hjälper igen. Halva tån är röd! Inte bra…

Just nu sitter jag alltså toktrött framför datorn, stirrar ilsket ner på mitt morgonkaffe som inte verkar fungera, har lök lindad runt min vänstra stortå och vill få saker hellre än att få sova några timmar till, medan Leelo ligger i sitt babygym och tittar på Laban och Labolina. Jim ”sover”.

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 17 juli, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

