BBday ??

Känns som att jag har noll koll idag. Var jättetrött imorse, men diskbänken glänste mot mig när jag kom in i köket 😉 Lyckades inte få tummen ur och läsa mailet från FlyLady förrän nyss och gissa vad jag fick reda på? Jo, utan att veta om det har jag kört på veckans tema, som är att städa entrén bland annat. Jag köpte idag ÄNTLIGEN nya växter till krukorna vid trappan. Det har sett rent förjävligt ut där hela våren och sommaren tills idag. Nu är det murgröna, taklök och prydnadskål i krukorna istället för ogräs och cigarettfimpar 😛 Dessutom har vi följt veckodagens tema, som var att göra ärenden utanför hemmet. Vi har lämnat pant och återvinning, varit med Leelo på BVC, handlat kläder och handlat mat.

Nu är det snart dags att knyta sig. Så hur ser mina kvällsrutiner ut?

Kvällsrutiner

– All disk ska in i diskmaskinen, är den något så när full ska den köras igång också.
– All tvätt ska i tvättkorgen.
– Tvätta ansiktet, borsta tänderna.
– Plocka ihop Leelos leksaker och vik ihop lek-filten.
– Diska och torka nappflaskorna och ställ in dem i skåpet.
– Putsa diskbänken
– Snälla, söta, rara lägg dig före midnatt i alla fall?

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 4 augusti, 2011, in FlyLady. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hahaha!! taack söto 😀

Kommentera

