Pillow Talk

Igår kväll när Jim kom och la sig så satt jag och skrev i min Bra-bok.

– Vad gör du? Frågade han.

– Jag ska skriva ner tre saker som varit bra med mig idag, men jag kommer bara på två, sa jag.

– Du kan skriva att du var snäll och masserade min rygg också, sa Jim.

– .. men.. det har jag ju inte gjort idag, svarade jag lite lätt förvirrat.

– Inte än nä, sa Jim med ett leende.

Det är allt väldigt omtänksamt av honom att hjälpa mig med Bra-boken 😉

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 19 augusti, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hahaha! Vad sött!! 😀
    Vad kul att du shoppar loss massa roliga ”grejer” på Elf! Ännu roligare med recensionerna som du gör! =) Blev sugen på ögonskuggorna (megapaletterna ;))

Kommentera

