Glasögonorm

I väntan på att det skulle bli min tur att göra syntestet som krävs för att man ska få sitt körkortstillstånd så passade jag på att prova några glasögon. Originalbilderna är inte lika snygga som de jag kört genom instagrams filter så ni får se de bilderna istället 😀

Jag gillar de här. Jag ser viktig och allvarsam ut.

De här får mig att tänka på en sträng vikarie vid namn Daga som vi hade i syslöjden i mellanstadiet.

I de här liknar jag mest Grynet

Och de här var bara så Jeeeeefffla fula

Som tur är gick syntestet utmärkt och jag slipper välja några alls 😀

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 2 september, 2011, in Allmänt. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

