Ljus lavendel och grått.

Shit vad trött jag är idag. Syns det eller? XD

20111025-102700.jpg

20111025-102722.jpg

Tidigare har Leelo alltid sovit minst en timme på förmiddagen, men senaste tiden har det blivit kortare. Idag sov hon bara tjugo minuter. Jag hann precis duscha, smörja in mig och klä på mig. Fick sminka mig nere i vardagsrummet medan jag distraherade henne med ett avsnitt Mumin :S Tur vi har TV annars hade jag behövt lyssna på hennes gnäll när jag diskar, lagar mat, hänger tvätt, plockstädar, läser bloggar osv.. De säger ju att det inte är bra för barn att se för mycket på TV, men vad är för mycket? Och så måste det ju bero på VAD de får se också. Leelo får titta på Mumin och Laban. Om och om och om igen. Hon gillar det ❤ Och jag gillar att hon inte gnäller 😛

Hur har ni som har barn gjort med TV-tittandet?

Posted on 25 oktober, 2011, in Dagens, Mammatankar. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

