Rött och guld

Fattar ni hur snygg ögonskuggan jag köpte igår är?! Den är verkligen vad jag letat efter i hur många år som helst. Den perfekta röda ❤ Jag är så nöjd! Däremot var mascaran för blöt så mina fransar raknade och dessutom var det sån där jävla fiberskit i som gör fransarna tjocka i topparna och det tycker jag är riktigt fult. När jag skulle tvätta bort den betedde den sig också konstigt. Den löste inte upp sig utan släppte i smulor och flagor från fransarna. Får väl ge den ett par försök till. Kanske är det bara jag som behöver lära mig att jobba med den.

Så här blev i alla fall dagens sminkning med den fina fina ögonskuggan och den dumma mascaran.

20111202-215058.jpg

20111202-215105.jpg

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 2 december, 2011, in Dagens. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Åh tack för fina ord & alla fina kommentarer! =) gillar ögonskuggan, har en liknande som jag brukar ha till en mörkbrun, blir riktigt snyggt! Kram! =)

Kommentera

