Update

Har inte haft någon lust att blogga senaste dagarna. Det känns jättekonstigt. Extra konstigt kändes det när jag fick januaris Glossybox samma dag som paketet från e.l.f. kom. I vanliga fall hade jag tagit kort på paketet, på det öppnade paketet och sedan på innehållet och varit lite lyrisk och bloggat om det, men inte den här gången.

Idag lyckades jag dock ta en bild av paletten jag beställt. Den är på rea för typ 40 spänn just nu 🙂 Skuggorna var tyvärr inte så välpigmenterade alls. Så paletten är väl bra att ha när man vill ha färg men ändå ha en neutral sminkning, hur knasigt det nu än låter. Och så är de glittriga och fäller glitter som tusan så på med löspuder under ögonen först ok?

20120201-214234.jpg

Jag har äntligen fått bukt med urinvägsinfektionen jag fick dagen före julafton. Ibland är penicillin enda utvägen. Ryggskott har jag hunnit både få och nästan bli av med sedan sist jag bloggade. Och jag knaprar vidare på mitt lilla lager av Zoloft ( sertralin ) utan att få några större biverkningar än trötthet och en känslig mage. Hoppas det stoppar där.

Avslutar med en misslyckad bild på dagens sminkning. Idag var en sån där dag när mitt ansikte blev vitt på alla bilder jag tog. Men jag ser ganska fin ut när man inte ser mitt ansikte så tydligt 😉

20120201-214903.jpg

Posted on 1 februari, 2012, in Allmänt. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

