Jag glömde…

Idag hade jag tänkt måla om naglarna, göra en sminkning i vitt och grönt och äta hamburgare till middag. Jag tog bort det gamla nagellacket, sedan hämtade jag posten. I brevlådan låg ett stycke tyg och alla mina planer föll i glömska. Jag har markerat, klippt, vikt, pressat, nålat, sytt, sprättat, sytt om, svurit, sytt ner tråden och kämpat mig svettig tills alldeles nyss när ryggen gav upp. Projektet är inte klart, men ni kan få se en bit av det.

20120511-215945.jpg

Och Leelo har lärt sig ett nytt trick.

Galna unge.

Nu ska jag lägga mig och sova så hårt att Jim får bända loss mig från kudden imorgon.

Puss och God Natt ❤

About Auranah

Bor i en röd stuga i skogen med man, dotter född i mars 2011 och två katter.

Posted on 11 maj, 2012, in Allmänt, Kreativitet och Design. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

